Informace poskytované před uzavřením smlouvy
Společnost LBCE s.r.o., se sídlem Praha 6 - Řepy, Na Moklině 289/16, PSČ 163 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 164155, IČO: 24660523, DIČ: CZ24660523, tel. +420 222 314 869; +420 728 818 155, email: info@luxurybags.cz (dále jen „Prodávající“), jakožto provozovatel internetového obchodu www.luxurybags.cz a www.luxurybags.sk (dále jen „E-shop“) tímto poskytuje svým zákazníkům, kteří jsou spotřebiteli ve smyslu § 418 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“), v souladu s ustanoveními § 1811 odst. 2, § 1820 odst. 1, § 1824 odst. 1 a § 1826 odst. 1 občanského zákoníku před uzavřením kupní smlouvy za použití prostředků komunikace na dálku ve smyslu § 1820 odst. 1 občanského zákoníku následující informace:
- totožnost, telefonní číslo, adresa pro doručování elektronické pošty nebo jiný kontaktní údaj Prodávajícího:
LBCE s.r.o., se sídlem Praha 6 - Řepy, Na Moklině 289/16, PSČ 163 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 164155, IČO: 24660523, DIČ: CZ24660523, tel. +420 222 314 869; +420 728 818 155, email: info@luxurybags.cz, kontaktní místo showroom LUXURY BAGS, Pařížská 11, Praha 1, 110 00. - označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností:
Viz popis zboží uvedený v detailu náhledu jednotlivého produktu v E-shopu. - cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků:
Viz cena zboží uvedená v detailu náhledu jednotlivého produktu v E-shopu, cena je uvedena vč. DPH a všech jiných daní a poplatků (kromě nákladů na dodání zboží, případně zvláštní daní nebo cel při odeslání mimo EU). - způsob platby a způsob dodání nebo plnění, náklady na dodání:
Dodání v rámci České republiky:- Osobní odběr v showroomu Luxury Bags, Pařížská 11, 110 00 Praha 1, platba bankovním převodem nebo v hotovosti – zdarma.
- Dodání pomocí přepravce GLS, platba bankovním převodem – cena 120 Kč.
- Dodání pomocí přepravce GLS, platba dobírkou – cena 160 Kč.
- Dodání pomocí přepravce Messenger (pouze Praha), platba dobírkou – cena 250 Kč.
Dodání v rámci Slovenské republiky:- Osobní odběr v showroomu Luxury Bags, Pařížská 11, 110 00 Praha 1, platba bankovním převodem nebo v hotovosti – zdarma.
- Dodání pomocí přepravce GLS Slovakia, platba bankovním převodem – cena 8,16 EUR.
- Dodání pomocí přepravce GLS Slovakia, platba dobírkou – cena 12,2 EUR.
Dodání mimo Českou nebo Slovenskou republiku:- Způsoby a cena dodání budou sděleny na základě individuálního dotazu na emailu info@luxurybags.cz.
- údaje o právech vznikajících z vadného plnění, jakož i o právech ze záruky a další podmínky pro uplatňování těchto práv:
- Práva a povinnosti Prodávajícího a zákazníka ohledně záruky Prodávajícího za jakost zboží při převzetí a práva zákazníka z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. (dále jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).
- Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si Prodávající a zákazník ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
- Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v bodě 5b. výše, může zákazník požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může zákazník požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na bezplatné odstranění vady.
- Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má zákazník i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má zákazník i právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Neodstoupí-li zákazník od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Zákazník má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy zákazníkovi působilo značné obtíže.
- Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud zákazník před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.
- Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží (s výjimkou uvedenou v bodě 5i níže). To neplatí:
- u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
- na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
- u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo při převzetí zákazníkem, nebo
- vyplývá-li to z povahy věci.
- Naprostá většina zboží nabízeného v E-shopu je použité. Zboží označené v nabídce E shopu slovy „jako nové“ se považuje za zboží použité, byť je ve vynikajícím stavu (téměř nenošené). Nesjednali-li Prodávající a zákazník v kupní smlouvě jinak, plyne z obchodních podmínek Prodávajícího u již použitého spotřebního zboží v souladu s § 2168 občanského zákoníku zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění na 12 měsíců od převzetí zboží.
- Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:
- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
- na odstranění vady opravou věci,
- na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
- odstoupit od smlouvy.
- Zákazník sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li zákazník své právo včas, má práva podle bodu 5.l až 5.n níže.
- Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Dokud zákazník neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou zboží nebo dodáním nového zboží; volba nesmí zákazníkovi způsobit nepřiměřené náklady.
- Neodstraní-li Prodávající vadu zboží včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Prodávajícího.
- Prodávající neposkytuje zvláštní smluvní záruku za jakost dle § 2113 občanského zákoníku nad rámec zákonných ustanovení.
- Práva zákazníka vyplývající ze záruky za jakost při převzetí a odpovědnosti za vady Prodávajícího, uplatňuje zákazník u Prodávajícího na adrese obchodu LUXURY BAGS, Pařížská 11, Praha 1, 110 00. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od zákazníka reklamované zboží.
- Reklamace se vyřizují v souladu s obchodními podmínkami Prodávajícího, reklamačním řádem občanským zákoníkem, zákonem na ochranu spotřebitele a dalšími právními předpisy.
- náklady na prostředky komunikace na dálku, pokud se liší od základní sazby:
Prodávající neúčtuje žádné poplatky za prostředky komunikace na dálku. Zákazník platí pouze standardní poplatky účtované jeho poskytovateli internetového připojení a telekomunikačních služeb. - údaj o případné povinnosti zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu, je-li vyžadována:
Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním nebo předáním zboží zákazníkovi, není-li v kupní smlouvě dohodnuto jinak. - údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru:
Systém mimosoudního vyřizování stížností není zaveden. Zákazník se může obrátit se stížností na příslušný orgán dohledu nebo státního dozoru (např. Česká Obchodní Inspekce). - údaj, zda uzavřená smlouva bude u něho uložena a zda k ní umožní spotřebiteli přístup:
Obsahem kupní smlouvy je: (i) objednávka a (ii) obchodní podmínky Prodávajícího. Prodávající uchovává kupní smlouvy v elektronické podobě a na žádost zašle zákazníkovi kopii kupní smlouvy v elektronické podobě na email. - údaj o jazycích, ve kterých lze smlouvu uzavřít:
Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. - údaj o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy:
Pro objednání zboží zákazník vloží zboží do košíku kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT“ v detailu náhledu jednotlivého produktu v E-shopu. Následně zákazník vyplní ve webovém rozhraní E-shopu své dodací a fakturační údaje, vybere způsob dodání zboží a způsob platby. Zákazník dále potvrdí svůj souhlas s obchodními podmínkami Prodávajícího a vezme na vědomí tyto informace poskytované před uzavřením smlouvy a poučení o právu na odstoupení od smlouvy. Zákazník objednávku odešle Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „DOKONČIT OBJEDNÁVKU“. - údaj o možnostech zjištění a opravování chyb vzniklých při zadávání dat před podáním objednávky:
Před odesláním objednávky může zákazník jakákoliv zadaná data opravit jejich přepsáním. Po odeslání objednávky dostane zákazník potvrzující email s daty, která zadal při vytváření objednávky. V případě chybného uvedení jakýchkoliv dat v objednávce zákazník informuje Prodávajícího emailem na info@luxurybags.cz, kde uvede číslo objednávky a správné údaje. - údaj o kodexech chování, které jsou pro podnikatele závazné nebo které dobrovolně dodržuje a o jejich přístupnosti s využitím elektronických prostředků:
Prodávající není vázán žádným kodexem chování.