FAQ
Ano, veškeré námi nabízené zboží prochází důkladnou kontrolou a do naší nabídky se tak dostanou pouze autentické kousky luxusních značek. 100% záruka originality je pro nás prioritou.
Do prodeje přijímáme pouze kabelky a doplňky ve výborném či dobrém stavu, bez větších vad či poškození. Stav zboží hodnotíme kriticky a je uvedený v obchodě na visačkách i v našem e-shopu v profilu každého zboží. Stavu pak odpovídá výše slevy. Často máme v nabídce i nenošené zboží, které je tedy ve stejném stavu, v jakém si jej přinesete ze značkového butiku, v takovém případě je označené A+.
Veškeré zboží je před zařazením do nabídky pečlivě čištěno a nabízeno v nejlepším možném stavu. V případě, že je zboží již nevyčistitelné, je znečištění nafoceno.
Zboží nabízíme tak, jak nám bylo svěřeno do prodeje. Pokud je součástí protiprachový obal, krabička či certifikát, je vše nafoceno a také uvedeno v profilu zboží. Pokud součástí zboží originální balení není, opatříme jej protiprachovým sáčkem nebo jiným obalem Luxury Bags. V některých případech je možné také dokoupit originální balení, máme-li jej právě skladem. Ke každému zboží poskytujeme také Luxury Bags certifikát o pravosti.
Ano, veškeré nově přijaté zboží precizně vyčistíme a poté důkladně nafotíme. Fotografie tedy zachycují vždy reálný stav.
V našem obchodě je možné platit hotově a to v českých korunách, eurech či amerických dolarech, přijímáme také platební karty. V případě objednávky zboží z našeho e-shopu můžete uhradit zboží převodem, kartou online či dobírkou (dobírkou pouze na území České republiky a Slovenska a to hotově či kartou).
Pokud si objednáte zboží z našeho e-shopu, necháte si jej doručit a nebude se Vám z jakéhokoli důvodu líbit, máte možnost jej během 14-ti denní lhůty na vrácení zaslat zpět či přinést osobně do našeho obchodu. V případě koupi zboží přímo na prodejně lhůtu na vrácení nenabízíme.
Platbu vracíme na bankovní účet do 14-ti dní od odstoupení od smlouvy. Peníze můžete také využít k nákupu v našem obchodě a lze je ponechat i delší dobu na klientském účtu.
Zboží odesíláme v případě dobírky či platby kartou týž den či následující pracovní den. Pokud jste zvolili platbu převodem, čekáme na připsání platby a zboží rovněž odesíláme týž den či následující pracovní den. Samotné doručení pak trvá 1-2 dny po ČR, 2 dny na Slovensko, 3 – 4 dny do zbylé EU.
Doprava stojí od 120 Kč do 250 Kč po ČR, v případě dopravy do zahraničí se ceny pohybují od 8 Eur do 27 Eur. Přesné poštovné se vám ukáže po vložení zboží do košíku a vybrání způsobu dodání.
Ano, po odeslání zboží obdržíte email s číslem zásilky a odkazem pro její sledování.
Na naše zboží poskytujeme 12ti měsíční záruku, která se vztahuje na skryté vady. Vždy se snažíme dle možností vyjít vstříc i v případě jiných reklamací.
Originální visačka Luxury Bags značí, že se Vám do rukou dostalo pečlivě vyčištěné autentické zboží z naší nabídky. V případě, že Vám zboží nevyhovuje a budete jej vracet, visačku prosím nesundávejte.
Své kabelky a doplňky můžete přinést osobně či je zaslat poštou na adresu našeho obchodu spolu s krátkým dopisem. V dopise prosím uvěďte následující informace: jméno, adresu, telefonní číslo, emailovou adresu, rodné číslo a číslo občanského průkazu.
Krátce po přijetí balíčku Vám zašleme email s návrhem prodejních cen zaslaného zboží. V případě, že budete souhlasit, zboží zařadíme do prodeje a po jeho úspěšném prodeji Vám zašleme peníze na účet.
Pokud s cenami souhlasit nebudete, zboží Vám po uhrazení poštovného vrátíme zpět. Pokud bude zboží neprodejné, poničené či neoriginální, vrátíme Vám jej taktéž zpět po uhrazení poštovného.
Originalitu veškerého zboží kontrolujeme ihned na prodejně, poté prochází dalším o mnoho detailnějším ověřováním. Padělek, či zboží, u kterého není možné originalitu 100% potvrdit, tedy do prodeje nepřijmeme vůbec, či jej vrátíme během několika dní poté, co projde pečlivým zkoumáním. Nemusíte se bát žádného zpoplatnění, ověřování v rámci prodeje provádíme zdarma.
S prodejem luxusního zboží máme mnohaleté zkušenosti a doporučíme Vám proto pouze takovou cenu, za kterou je reálné zboží prodat. Prodejní cena zboží se odvíjí zejména od jeho stavu, dále stáří, barvy, vliv mají také aktuální trendy a prodejnost daného modelu v minulosti.
Přímý výkup je rychlejší způsob prodeje, při kterém Vám vyplatíme peníze ihned. V komisním prodeji sice dostanete peníze až po prodeji zboží, vždy je to však vyšší částka.
Přijímáme kabelky a doplňky, jako jsou šátky, pásky, peněženky, dále obuv, šperky, bižuterii a výjimečně také oblečení. Přijímáme zboží bez vad, ve výborném či dobrém stavu. Seznam značek zboží, které přijímáme, naleznete na našich stránkách.
Většinu věcí, které přijímáme do komisního prodeje, můžeme i přímo vykoupit, částky ale mohou být výrazně nižší. Nejvýhodnější je výkup u novějších modelů kabelek a doplňků značek Louis Vuitton, Prada, Gucci, Dior a Burberry.
Každý kus projde rukama mnoha pracovníků, než se dostane na naše stránky. Každé nové zboží je třeba důkladně zkontrolovat a ověřit jeho originalitu, vyčistit, detailně jej popsat, změřit, zvážit a nafotit. Celý tento proces trvá obvykle týden.
Doporučíme vám takovou cenu, za kterou by mělo být reálné zboží prodat do 1 až 2 měsíců.
Zboží je k vidění na našich stránkách do chvíle, než si jej někdo zarezervuje, objedná, či zakoupí.
V případě rezervace zboží k vyzvednutí v našem obchodě čekáme obvykle 2-3 pracovní dny, během kterých dojde k zakoupení zboží či zrušení rezervace.
Při objednání zboží přes internet může celková doba před vyplacením zboží trvat 17 - 21 dní především z důvodu zákonné lhůty na vrácení zboží.
Veškeré zboží v naší nabídce je pečlivě vyčištěné, detailně nafocené a chráněné speciální visačkou, kterou není možné sundat bez jejího poškození. Vrácené zboží vždy pečlivě kontrolujeme. Ručíme tedy za to, že Vaše zboží buď rychle prodáme nebo Vám jej vrátíme ve stejném stavu, v jakém jste nám jej svěřili.
Před uplynutím lhůty 2 měsíců je možné vyzvednout si zboží zpět pouze po uhrazení storno poplatku ve výši naší provize z prodeje. Po uplynutí lhůty 2 měsíců není problém vzít si své zboží kdykoli zdarma zpět.
Až bude Vaše zboží prodané a peníze z jeho prodeje připravené k vyzvednutí, obdržíte od nás SMS zprávu a email. Peníze si pak můžete vyzvednout kdykoli, není nutné nás předem informovat (pokud se nejedná o vyšší sumu než 30000 Kč).
Peníze za prodané zboží vyplácíme pouze po předložení OP, není nutné donést komisní smlouvu.
Je to možné, je ale nutné zaslat nám předem email se jménem a rodným číslem pověřené osoby, která nám poté na prodejně předloží svůj OP či pas.
Pokud nám své zboží přinesete osobně, je nutné si také peníze za prodej osobně vyzvednout. Na účet si mohou peníze nechat zaslat zákaznice, které nebydlí v Praze nebo se nemohou do naší prodejny dostavit. Lhůta na zaslání platby je až 30 dní.
Je velmi nepravděpodobné, že by se něco takového stalo. V každém případě podpisem komisionářské smlouvy stvrzujeme, že Vám buď vyplatíme částku za prodej zboží uvedenou ve smlouvě nebo Vám zboží vrátíme v takovém stavu, v jakém jste nám jej svěřil/a.