logo
Týnská ulička 10, Praha 1 | Tel: (+420) 728 818 155 | E-mail: info@luxurybags.cz
   Přihlásit se    Košík


prodejna Obchod LUXURY BAGS
Týnská ulička 10
110 00 Praha 1
+420 222 314 869
+420 728 818 155


FAQ - Často kladené otázky

nÁKUP

Je ve vaší nabídce pouze originální zboží?

Ano, veškeré námi nabízené zboží prochází důkladnou kontrolou a do naší nabídky se tak dostanou pouze autentické kousky luxusních značek. 100% záruka originality je pro nás prioritou.


Nabízíte také dárkové certifikáty?

Dárkový certifikát je možné koupit v našem obchodě, nebo si jej nechat zaslat, eventuálně doručit přímo obdarované/mu. Voucher má platnost 12 měsíců a můžete si jej zvolit v libovolné hodnotě.

V jakém stavu je nabízené zboží, prodáváte i nové věci?

Do prodeje přijímáme pouze kabelky a doplňky ve výborném či dobrém stavu, bez vad či poškození. Stav zboží hodnotíme kriticky a je uvedený v obchodě na visačkách i v našem e-shopu v profilu každého zboží. Stavu pak odpovídá výše slevy. Často máme v nabídce i nenošené zboží, které je tedy ve stejném stavu, v jakém si jej přinesete ze značkového butiku.

Jsou použité věci před prodejem nějak čištěny?

Veškeré zboží je před zařazením do nabídky pečlivě čištěno a nabízeno v nejlepším možném stavu. V případě, že je zboží již nevyčistitelné, je znečištění důkladně nafoceno a uvedeno v popisu.

Dostanu ke zboží původní obal, doklad či certifikát?

Zboží nabízíme tak, jak nám bylo svěřeno do prodeje. Pokud je součástí protiprachový obal, krabička či certifikát, je vše nafoceno a také uvedeno v profilu zboží. Pokud součástí zboží originální balení není, opatříme jej protiprachovým sáčkem nebo jiným obalem Luxury Bags. V některých případech je možné také dokoupit originální balení, máme-li jej právě skladem.

Zachycují fotografie skutečný stav nabízených věcí?

Ano, veškeré nově přijaté zboží precizně vyčistíme a poté důkladně nafotíme. Fotografie tedy zachycují vždy reálný stav.

Jakým způsobem mohu zaplatit?

V našem obchodě je možné platit pouze hotově a to v českých korunách, eurech či amerických dolarech. V případě objednávky zboží z našeho e-shopu můžete uhradit zboží převodem, kartou online či hotově dobírkou (dobírkou pouze na území České republiky a Slovenska).

Co když se mi zboží nebude líbit? Mohu jej nějak vrátit?

Pokud si objednáte zboží z našeho e-shopu, necháte si jej doručit a nebude se Vám z jakéhokoli důvodu líbit, máte možnost jej během 14-ti denní lhůty na vrácení zaslat zpět či přinést osobně do našeho obchodu. V případě koupi zboží přímo na prodejně lhůtu na vrácení nenabízíme.

Za jak dlouho mi zašlete peníze zpět, když zboží vrátím?

Platbu vracíme na bankovní účet do 14-ti dní od odstoupení od smlouvy. Peníze můžete také využít k nákupu v našem obchodě a lze je ponechat i delší dobu na klientském účtu.

Za jak dlouho mi kabelku doručíte?

Zboží odesíláme v případě dobírky či platby kartou týž den či následující pracovní den. Pokud jste zvolili platbu převodem, čekáme na připsání platby a zboží rovněž odesíláme týž den či následující pracovní den. Samotné doručení pak trvá 1 den po ČR, 2 dny na Slovensko, 3 – 4 dny do zbylé EU.

Kolik stojí doprava?

Doprava stojí od 80 Kč do 250 Kč po ČR, v případě dopravy do zahraničí se ceny pohybují od 6 Eur do 25 Eur. Ceník dopravy pro celou Evropskou unii naleznete zde.

Můžu sledovat svoji zásilku?

Ano, po odeslání zboží obdržíte email s číslem zásilky a odkazem pro její sledování.

Co když se kabelka nějak poškodí? Jaká je záruka?

Na naše zboží poskytujeme 12ti měsíční záruku, která se vztahuje na skryté vady. Vždy se snažíme dle možností vyjít vstříc i v případě jiných reklamací.

K čemu je bezpečnostní visačka na zboží?
Originální visačka Luxury Bags značí, že se Vám do rukou dostalo pečlivě vyčištěné autentické zboží z naší nabídky. V případě, že Vám zboží nevyhovuje a budete jej vracet, visačku prosím nesundávejte.


PRODEJ

Jak u vás mohu prodat svou kabelku?

Své kabelky a doplňky můžete přinést osobně či je zaslat poštou na adresu našeho obchodu spolu s vyplněným formulářem, který naleznete zde.

Mohu vám zboží do prodeje zaslat poštou, jak to probíhá?

Krátce po přijetí balíčku (obvykle týž den) Vám zašleme email s návrhem prodejních cen zaslaného zboží. V případě, že budete souhlasit, zboží zařadíme do prodeje a po jeho úspěšném prodeji Vám zašleme peníze na účet.

Pokud s cenami souhlasit nebudete, zboží Vám vrátíme. Pokud bude zboží neprodejné, poničené či neoriginální, vrátíme Vám jej rovněž.

V případě, že žádné z Vámi zaslaného zboží nepřijmeme do prodeje, bude nutné uhradit nám převodem na účet či dobírkou náklady spojené se zasláním zpět.

Nejsem si jistá originalitou svého zboží, je to problém?

Originalitu veškerého zboží kontrolujeme ihned na prodejně, poté prochází dalším o mnoho detailnějším ověřováním. Padělek, či zboží, u kterého není možné originalitu 100% potvrdit, tedy do prodeje nepřijmeme vůbec, či jej vrátíme během několika dní poté, co projde pečlivým zkoumáním. Nemusíte se bát žádného zpoplatnění, ověřování provádíme zdarma.

Kdo a jak určí prodejní cenu zboží?

S prodejem luxusního zboží máme mnohaleté zkušenosti a doporučíme Vám proto pouze takovou cenu, za kterou je reálné zboží prodat. Prodejní cena zboží se odvíjí zejména od jeho stavu, dále stáří, barvy, vliv mají také aktuální trendy a prodejnost daného modelu v minulosti.

Jaký je rozdíl mezi přímým výkupem a komisním prodejem?

Přímý výkup je rychlejší způsob prodeje, při kterém Vám vyplatíme peníze ihned. V komisním prodeji sice dostanete peníze až po prodeji zboží, vždy je to však vyšší částka.

Jaké věci mohu prodat a jaké značky přijímáte?

Přijímáme kabelky a doplňky, jako jsou šátky, pásky, peněženky, dále obuv, šperky, bižuterii a výjimečně také oblečení. Přijímáme zboží bez vad, ve výborném či dobrém stavu. Seznam značek zboží, které přijímáme, naleznete zde.

Které věci vykupujete přímo?

Většinu věcí, které přijímáme do komisního prodeje, můžeme i přímo vykoupit, částky ale mohou být výrazně nižší. Nejvýhodnější je výkup u novějších modelů kabelek a doplňků značek Louis Vuitton, Prada, Gucci, Dior a Burberry.

Jak rychle se zboží objeví na internetu?

Každý kus projde rukama mnoha pracovníků, než se dostane na naše stránky. Každé nové zboží je třeba důkladně zkontrolovat a ověřit jeho originalitu, vyčistit, detailně jej popsat, změřit, zvážit a nafotit. Někdy celý tento proces zabere pouze den, někdy i ve výjimečných případech týden.

Za jak dlouho se zboží obvykle prodá?

Doporučíme Vám takovou cenu, za kterou by mělo být reálné zboží prodat do 1 až 2 měsíců.

Mé zboží není na internetu, je prodané?

Zboží je k vidění na našich stránkách do chvíle, než si jej někdo zarezervuje, objedná, či zakoupí.

V případě rezervace zboží k vyzvednutí v našem obchodě čekáme obvykle 2-3 pracovní dny, během kterých dojde k zakoupení zboží či zrušení rezervace.

Při objednání zboží přes internet může celková doba před vyplacením zboží trvat 17 - 20 dní především z důvodu zákonné lhůty na vrácení zboží.

Může někdo mé zboží nosit, když si jej nechá zaslat a vrátí ve 14ti denní lhůtě?

Veškeré zboží v naší nabídce je pečlivě vyčištěné, detailně nafocené a chráněné speciální visačkou, kterou není možné sundat bez jejího poškození. Vrácené zboží vždy pečlivě kontrolujeme. Ručíme tedy za to, že Vaše zboží buď rychle prodáme nebo Vám jej vrátíme ve stejném stavu, v jakém jste nám jej svěřili.

Co když si prodej zboží rozmyslím?

Před uplynutím prvního měsíce je možné vyzvednout si zboží zpět pouze po uhrazení storno poplatku ve výši naší provize z prodeje. Po uplynutí měsíční lhůty není problém vzít si své zboží kdykoli zdarma zpět.

Jak se dozvím o tom, že je mé zboží prodané?

Až bude Vaše zboží prodané a peníze z jeho prodeje připravené k vyzvednutí, obdržíte od nás SMS zprávu a email. Peníze si pak můžete vyzvednout kdykoli, není nutné nás předem informovat (pokud se nejedná o vyšší sumu než 100 000 Kč).

Ztratila jsem komisní smlouvu, co mohu dělat?

Peníze za prodané zboží vyplácíme pouze po předložení OP, není nezbytné donést komisní smlouvu.

Může vyzvednout peníze za prodané zboží někdo jiný, než na koho je sepsaná smlouva?

Je to možné, je ale nutné zaslat nám předem email se jménem a rodným číslem pověřené osoby, která nám poté na prodejně předloží svůj OP či pas.

Je možné nechat si peníze za prodané zboží zaslat na účet?

Pokud nám své zboží přinesete osobně, je nutné si také peníze za prodej osobně vyzvednout. Na účet si mohou peníze nechat zaslat zákaznice, které nebydlí v ČR nebo se nemohou do naší prodejny dostavit. Lhůta na zaslání platby je až 30 dní.

Co se stane, když moji věc poškodíte či ztratíte?

Je velmi nepravděpodobné, že by se něco takového stalo. V každém případě podpisem komisionářské smlouvy stvrzujeme, že Vám buď vyplatíme částku za prodej zboží uvedenou ve smlouvě nebo Vám zboží vrátíme v takovém stavu, v jakém jste nám jej svěřil/a.





© 2013, LUXURY BAGS – LBCE s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Louis Vuitton je ochranná známka společnosti Louis Vuitton Malletier. Všechny ostatní ochranné známky jsou vlastnictvím příslušných vlastníků.
vuitton prada dior chanel gucci hermes burberry